کارنامه نهایی آزاد
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه آزاد ، همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه ازاد 99 ، برای اون دسته از داوطلبایی که انتخاب رشته این آزمون رو انجام دادن ،  براساس فرم انتخاب رشتشون کارنامه نهایی دانشگاه آزاد ۹۹ رو منتشر کرده .

 


داوطلبایی که فرم اینترنتیانتخاب رشته برای رشته های با ازمون دانشگاه آزاد 99 رو تکمیل کردن . بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۹۹ ، منتظر انتشار کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 99 بودن تا از وضعیت قبولی خودشون در رشته های انتخابی شون مطلع بشن .

این کارنامه شامل جزئیات مهمی مثل رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در انتخاب های داوطلبه ، هدف از انتشار کارنامه نهایی دانشگاه آزاد ۹۹ ، اطلاع داوطلبا از وضعیت خودشون در همه رشته محل های انتخابیشون هست . به این کارنامه اصطلاحا کارنامه سبز دانشگاه آزاد یا کارنامه محرمانه دانشگاه آزاد هم گفته میشه .

از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این کارنامه قراره چه زمانی منتشر بشه و نحوه دریافت و مشاهده اون به چه صورتیه در این مقاله در مورد جزئیات مهمی مثل زمان و نحوه دریافت کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 99 صحبت کردیم . همراهمون باشین !

 

 

زمان دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۹۹

هر سال چند روز بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ ، کارنامه نهایی این آزمون از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org منتشر میشه . داوطلبا با مراجعه به سایت مذکور و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، می تونن کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 99 رو دریافت کرده و از وضعیت خودشون در تموم کد رشته محل های انتخابیشون مطلع بشن .

به خاطر تاخیر در زمان برگزاری کنکور سراسری ، کارنامه سبز آزمون سراسری 99 همزمان با اعلام نتایج دانشگاه آزاد منتشر شد . پیشنهاد می کنیم عضو کانال کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه خبری درباره کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ منتشر شد ، مطلع بشین .

 

کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ ، روز جمعه نهم ابان ماه منتشر شد .

برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری دانشگاه آزاد 99 ، حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۹۹

کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت این دانشگاه به آدرس azmoon.org در دسترس داوطلبایی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام دادن ، قرار می گیره . اون دسته از داوطلبایی که تصمیم به مشاهده کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 99 دارن ، باید بعد از ورود به سامانه دانشگاه آزاد ، روی اعلام نتایج کنکور سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد کلیک کرده و با استفاده از کدملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، کارنامه نهاییشون رو دریافت کنن .

  • مراحل دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1399
  1. ورود به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org
  2. انتخاب گزینه اعلام نتایج کنکور سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد
  3. وارد کردم کد ملی و کد دسترسی
  4. مشاهده کارنامه نهایی

با توجه به مجازی شدن آموزش و برگزاری کلاس های دانگشاه آزاد در سایت وادانا برای آشنایی با این سایت می تونین مقاله زیر رو بخونین . 

بیشتر بخوانید: وادانا

  • راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۳۹۹

 وارد سایت دانشگاه ازاد به آدرس azmoon.org بشین و روی لینک " اعلام نتایج کنکور سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد " کلیک کنین .

 

 

 کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودتون رو در کادرهای مربوطه وارد کرده و روی دکمه ورود کلیک کنید .

 

 

 کارنامه سبز کنکور دانشگاه آزاد خودتون رو دریافت کنین .

 

 

برای مشاهده کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید

بیشتر بخوانید: کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

مشاوره کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۹۹

کارنامه سبز دانشگاه آزاد ، کاربرد خاصی نداره و فقط برای اطلاع داوطلبا از وضعیت انتخاب رشتشون صادر میشه . این کارنامه مثل کارنامه سبز کنکور سراسری قادر به مقایسه تموم انتخاب هاتون نیست بلکه فقط انتخاب های داوطلب ، قبل از رشته محل قبولیش رو نشون داده و بررسی میکنه به عبارت دیگه یعنی شما فقط می تونین رتبه خودتون رو با رتبه آخرین نفر قبولی تا کد رشته محلی مشاهده کنین که به عنوان قبولی نهایی براتون صادر شده .


 اگه در هیچ کدوم از انتخاباتون قبول نشدین اصلا نگران نباشین ، چون می تونین در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ، دوباره انتخاب رشته کرده و شانس خودتون رو امتحان کنین .​

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره نحوه دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 99 داشتین ، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مجرب این مرکز در ارتباط باشین و از تجربه کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در این زمینه استفاده کنین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، این کارنامه همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد منتشر شد .

2- ✔️ کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد شامل چه اطلاعاتیه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده ، این کارنامه شامل رتبه داو.طلب و رتبه کل آخرین نفر قبولیه .

3- ✔️ کارنامه نهایی دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارنامه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزادمنتشر میشه که آدرس اون در متن مقاله گفته شده .

منبع : کارنامه نهایی آزاد





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: